Žena na recepcii odhalila skryté povinnosti svojej práce…

Žena na recepcii odhalila skryté povinnosti svojej práce…

7 apríla, 2022 0 Od Redakcia

Anonymná recepčná všeobecného lekára zverejnila na internete informácie o svojich skúsenostiach a povinnostiach vo svojej práci po tom, ako si prečítala „hrubé a dezinformované“ sťažnosti na ostatných, ktorí vykonávajú jej prácu.
Niekedy, keď pracujete v určitej profesii, ste nútení čeliť nespravodlivej kritike len za to, že robíte svoju prácu. Niektoré zamestnania, kde sa stretávate s verejnosťou, bývajú podrobené väčšej kontrole ako iné – napríklad policajti a parkovací pracovníci.

Existuje najmä jedna úloha, na ktorú má takmer každý názor (a nie vždy pekný).

Recepčné všeobecných lekárov majú náročnú prácu. Zatiaľ čo tí z nás, ktorí sa snažia objednať na vyšetrenie, sa môžu cítiť frustrovaní, ak nedostanú to, čo chcú alebo potrebujú, osoba na konci telefónu sa pravdepodobne musí vyrovnať s množstvom problémov.

Žena, ktorá pracuje v ambulancii praktického lekára, vyjadrila v príspevku na sieti Mumsnet svoju frustráciu z toho, ako ju vníma verejnosť. Anonymná žena uviedla, že si vytvorila účet špeciálne preto, aby reagovala na „hrubé a dezinformované“ komentáre, ktoré si na stránke prečítala o recepčných všeobecných lekárov.
Píše: „Túto prácu robím už 12 rokov, je to ťažká práca, ale niekedy môže byť mimoriadne obohacujúca. Pracujem so skvelým tímom.“

Dodáva však, že na rozdiel od všeobecného presvedčenia je jej práca oveľa viac ako len zdvíhanie telefónov.

Píše: „Zaoberám sa lekárnikmi, nemocničnými sekretárkami, e-mailami, poštou, stovkami klinických listov a správ o vyšetreniach, vybavujem všetky odporúčania, robím všetky žiadosti o vyšetrenia, píšem všetky listy lekárov, dopĺňajú sa nové zložky pacientov, musia sa nájsť a vrátiť zložky odchádzajúcich pacientov, skenujú sa prijaté klinické listy, kóduje sa a vybavujú sa žiadosti prekladateľov, listy, ktoré sa musia napísať na stroji a pacientom sa musí zavolať, aby sa dohodli kontroly, vyšetrenia, výtery atď., požičiavanie zdravotníckeho vybavenia. Je toho oveľa viac, ale dúfam, že ste pochopili, že moja práca zahŕňa oveľa viac ako len odpovedanie na zvláštne telefonáty. “

Po tom, ako recepčná vymenovala dlhý zoznam povinností, ktoré má na starosti, zdôrazňuje, že to, čo pacienti vidia, je len zlomok toho, čo robí každý deň.

Zaoberala sa aj sťažnosťou, že ľudia často volajú na termín a je im povedané, že nie je nič voľné, ale po krátkom rozhovore zistia, že v skutočnosti je voľný termín na návštevu lekára alebo zdravotnej sestry. Vysvetľuje: „Je to preto, že si to môžem zapísať ako urgentný hovor. Ak to NIE JE urgentný hovor, dostanem pokarhanie od svojho nadriadeného a ak by to pokračovalo, možno by som prišla o prácu.“

Žena potom otvorila rozhovor s čitateľmi a ponúkla im odpovede na ich otázky a sťažnosti, aby im pomohla pochopiť, že jej práca nie je vždy taká, ako sa zdá. Hovorí: „Sľubujem, že na všetky otázky a pripomienky odpoviem úplne úprimne!“

Niektorí ľudia by si mali skutočne uvedomiť, že nie všetko je tak, ako na prvý pohľad vyzerá. Zdieľajte tento článok aj s ostatnými, ak súhlasite.